A0:  رونالدو کومن: گواردیولا در بایرن نداشتن مسی را احساس می کند
♥our love leo & david♥
♥لیونل مسی♥داوید ویا♥

بازیکنانی مانند آرین روبن و فرانک ریبری نقش مهمی در قهرمانی سه گانه بایرن در این فصل داشتند اما کومن احساس می کند آنها در اندازه های مسی نیستند

سایت گل- رونالد کومن، سرمربی فاینورد، معتقد است عدم وجود بازیکنی با کیفیت لیونل مسی در بایرن، می تواند شرایط را برای گواردیولا پیچیده کند.

بازیکنانی مانند آرین روبن و فرانک ریبری نقش مهمی در قهرمانی سه گانه بایرن در این فصل داشتند اما کومن احساس می کند آنها در اندازه های مسی نیستند و کنجکاو است که بداند گواردیولا چگونه این مشکل را حل خواهد کرد.

او در گفتگو با دِ تلگراف گفت:" در بارسا، پپ، مسی را در تیمش داشت که می توانست به تنهایی سرنوشت بازی را رقم بزند.

به نظر من، بایرن مونیخ بازیکنی مانند او ندارد.

البته او تیم فوق العاده ای را در اختیار خواهد داشت؛ ضمن اینکه بایرن بازیکن فوق العاده ای مانند ماریو گوتزه را هم به خدمت می گیرد. با بازیکنانی که او در اختیار دارد، شرایط نباید خیلی هم دشوار باشد."

کومن که بین سال های 1990 تا 1995 در کنار گواردیولا در بارسا بازی کرد، از موفقیت های هم تیمی اش در دنیای مربیگری چندان متعجب نشده است.

" این خیلی منطقی بود که او یک مربی شود. البته من این را همان روزها متوجه نشدم زیرا در آن زمان، او در سال های ابتدایی فوتبالش بود. او به عنوان بازیکن، کیفیت بالایی داشت. او از دید بالایی برخوردار بود. او کاملا در خدمت تیم بود و همیشه در مورد تاکتیک ها فکر می کرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 4 تير 1392برچسب:, | 23:51 | nika messi |

cache01last1395095913